×

Embed this Keek

×

Download it now and join the fun!

  • Available On The Apple Store
  • Get It On Google Play
  • Download From Windows Store
  • nikkolemtv nikkolemtv

    • 58 Keeks
    • 114,745 Followers
    • 47 Following

    MTVs 16 & Pregnant and a Teen Mom to Lyle.

    • Baby 😘❤️
      395 Views
      6 Likes
      Posted on Jan 17, 2015
    • Heyyy
      1,426 Views
      38 Likes
      Posted on May 9, 2014
    • Lmfao were some weird ones
      888 Views
      18 Likes
      Posted on Mar 21, 2014
    • Advice of the day
      1,616 Views
      67 Likes
      Posted on Mar 3, 2014
    • 1,575 Views
      30 Likes
      Posted on Feb 7, 2014
    • hey
      1,742 Views
      34 Likes
      Posted on Feb 5, 2014
    • don't stop Believing
      1,975 Views
      25 Likes
      Posted on Dec 1, 2013
    • telling my boyfriend I cheated on him...
      3,119 Views
      36 Likes
      Posted on Nov 25, 2013
    • Lyle sings Wrecking Ball ☺
      2,924 Views
      137 Likes
      Posted on Nov 13, 2013
    • I'm in love with who?
      2,339 Views
      21 Likes
      Posted on Nov 2, 2013
    • heyyy! 😊
      2,284 Views
      44 Likes
      Posted on Oct 25, 2013
    • meet my girlfriend :)
      4,066 Views
      47 Likes
      Posted on Oct 16, 2013
    • I'm sorry guys!
      5,181 Views
      49 Likes
      Posted on Sep 25, 2013
    • banned for life my ass 😏
      7,159 Views
      44 Likes
      Posted on Aug 24, 2013
    • update
      6,397 Views
      74 Likes
      Posted on Aug 16, 2013
    • last keek before my death
      9,275 Views
      91 Likes
      Posted on Jul 19, 2013
    • Lyle talking about his little brother 😊 haha
      10,819 Views
      203 Likes
      Posted on Jun 17, 2013
    • BIG/GOOD NEWS 😊
      13,756 Views
      124 Likes
      Posted on Jun 2, 2013
    • how Lyle was created lol... awkward
      13,512 Views
      121 Likes
      Posted on May 30, 2013
    • what to do when your upstairs neighbors piss you off haha
      9,013 Views
      141 Likes
      Posted on May 27, 2013
    • Lol watching my episode and I'm just like...
      12,866 Views
      185 Likes
      Posted on May 22, 2013
    • hahaha! who's that?
      11,809 Views
      150 Likes
      Posted on May 18, 2013
    • I cheated...
      64,298 Views
      870 Likes
      Posted on May 15, 2013
    • car tour keek
      6,011 Views
      49 Likes
      Posted on May 11, 2013
    • my mom is so annoying 😑
      12,108 Views
      145 Likes
      Posted on May 11, 2013
    • Pocket full of posies
      8,257 Views
      64 Likes
      Posted on May 8, 2013
    • love waking up to this. good morning :)
      7,525 Views
      72 Likes
      Posted on May 8, 2013
    • getting ready to go get ice cream in the stang!
      5,629 Views
      46 Likes
      Posted on May 2, 2013
    • mine & Sams new house!!! 😄
      12,990 Views
      87 Likes
      Posted on Apr 30, 2013
    • hi 👀
      6,176 Views
      27 Likes
      Posted on Apr 30, 2013
    • LMAO I'm a snaaaake
      6,162 Views
      50 Likes
      Posted on Apr 28, 2013
    • Lyle in time out. kid can never sit still haha
      9,620 Views
      158 Likes
      Posted on Apr 25, 2013
    • he doesn't want to wake up hahahaha
      7,172 Views
      131 Likes
      Posted on Apr 24, 2013
    • Where your boyfriend at?
      11,322 Views
      294 Likes
      Posted on Apr 22, 2013
    • Lyle & Josh. He really loved his daddy 💔
      18,530 Views
      344 Likes
      Posted on Apr 20, 2013
    • they got him! so happy!!
      8,343 Views
      68 Likes
      Posted on Apr 19, 2013
    • lyle started having an asthma attack :(
      9,976 Views
      84 Likes
      Posted on Apr 19, 2013
    • I'm having a...
      19,378 Views
      121 Likes
      Posted on Apr 12, 2013
    • started bom bom mah heel
      6,626 Views
      114 Likes
      Posted on Apr 11, 2013
    • 6,402 Views
      124 Likes
      Posted on Apr 10, 2013
    • baby's here!!
      16,203 Views
      64 Likes
      Posted on Mar 31, 2013
    • boys like to do dangerous stuff 😜
      6,596 Views
      53 Likes
      Posted on Mar 29, 2013
    • hehehe I love to annoy my little brother. & don't mind my horrible singin lmao
      8,207 Views
      75 Likes
      Posted on Mar 28, 2013
    • hahaha he's gonna hate me for this.
      7,375 Views
      50 Likes
      Posted on Mar 27, 2013
    • me & Lyle wanna show u something special we do
      11,081 Views
      106 Likes
      Posted on Mar 23, 2013
    • I'm human, I cry
      12,546 Views
      74 Likes
      Posted on Mar 21, 2013
    • omg OLD hahaha tour of mine & Josh's house 😜
      16,718 Views
      86 Likes
      Posted on Mar 19, 2013
    • the baby's dad is...
      19,631 Views
      181 Likes
      Posted on Mar 18, 2013

    Download it now and join the fun!