JENNIWOWW JENNIWOWW

  • 64 Keeks
  • 677,590 Followers
  • 4 Following

Twitter jenniwoww Instagram jenniwowwmtv Tanning guru! Jwoww black bronzer One and done Jwoww spray tan

Embed this Keek

Embed Options

 

Download it now and join the fun!

Already a member?

  • Awwww yayyyy check out my god sons shirt!!!! #snooki&jwoww season premiere 10/22
    158,668 Views
    3,965 Likes
    Posted on Sep 12, 2013
  • Kyle attempt 2: success yay
    20,689 Views
    652 Likes
    Posted on Sep 7, 2013
  • Rogers cousin Kyle attempt one: water skiing on our lake... Fail lol
    16,732 Views
    468 Likes
    Posted on Sep 7, 2013
  • 14,510 Views
    347 Likes
    Posted on Aug 26, 2013
  • 13,863 Views
    389 Likes
    Posted on Aug 26, 2013
  • Miley killed it at vmas! New girl crush
    106,194 Views
    2,926 Likes
    Posted on Aug 25, 2013
  • Rehab pool party at hard rock Vegas... Love it! Bikini invitational I was hosting
    31,421 Views
    434 Likes
    Posted on Jul 11, 2013
  • Surrender at encore
    9,970 Views
    211 Likes
    Posted on Jul 11, 2013
  • Tiesto at hakkasan
    14,509 Views
    473 Likes
    Posted on Jul 6, 2013
  • Happy Father's Day keek!!!!
    109,301 Views
    1,553 Likes
    Posted on Jun 16, 2013
  • I miss u guys too!!!! Love u see u soon #oltl crew
    38,029 Views
    789 Likes
    Posted on Jun 6, 2013
  • 4 clean squats at 185 then I looked forward and almost died lmao not gonna give up tho
    92,175 Views
    1,355 Likes
    Posted on Jun 4, 2013
  • Happy birthday roger. Dinner at xinas . Desserts by "not just desserts" perfect night
    30,170 Views
    548 Likes
    Posted on Jun 2, 2013
  • Happy birthday babe!!!! Karma nightclub is still our family :) thank u guys
    35,050 Views
    617 Likes
    Posted on Jun 2, 2013
  • One of my best friends daughter Elle #lildiva #loveher
    34,386 Views
    527 Likes
    Posted on May 31, 2013
  • Behind the scenes of one life to live... In between acts getting my coffee drink on lol
    50,510 Views
    497 Likes
    Posted on May 30, 2013
  • Joey and David signing on the way to see me... Laughing so hard omg
    37,397 Views
    1,005 Likes
    Posted on May 27, 2013
  • Happy Memorial Day!!!! Kids being kids lol
    38,740 Views
    774 Likes
    Posted on May 27, 2013
  • That's my babe killing it at the gym
    60,419 Views
    847 Likes
    Posted on May 24, 2013
  • Yayyy I'm such a tourist! Wanted to go over this bridge since full house!
    34,946 Views
    780 Likes
    Posted on May 17, 2013
  • About to go over the Golden Gate Bridge!
    20,382 Views
    390 Likes
    Posted on May 17, 2013
  • Roger at the gun range
    28,125 Views
    498 Likes
    Posted on May 7, 2013
  • I just found a video of me and Lorenzo when he was born... So adorable!!!! My lil nugget
    156,937 Views
    4,308 Likes
    Posted on May 7, 2013
  • Dont forget to see me at California sun Natomas ca on may 18th
    62,891 Views
    912 Likes
    Posted on May 6, 2013
  • My dad round two on the pole... Another day in my house haha
    36,038 Views
    693 Likes
    Posted on May 6, 2013
  • This would be my dad attempting the stripper pole hahaha
    41,671 Views
    898 Likes
    Posted on May 5, 2013
  • Roger on the stripper pole
    68,187 Views
    2,240 Likes
    Posted on May 5, 2013
  • Roger 1200lb on leg press machine!!! Insane
    55,781 Views
    722 Likes
    Posted on May 1, 2013
  • One life to live promo! So excited for everyone to see me play Nikki
    47,706 Views
    586 Likes
    Posted on Apr 14, 2013
  • Madonna is amazing! Made me cry!
    27,382 Views
    375 Likes
    Posted on Mar 16, 2013
  • Madonna is about to walk out on stage at #glaadawards! Omg so excited
    11,622 Views
    155 Likes
    Posted on Mar 16, 2013
  • Pretty awesome #ESPN #PTI shouted out my bday :)
    25,866 Views
    467 Likes
    Posted on Feb 27, 2013
  • Best video ever! My Birthday today yay
    49,044 Views
    745 Likes
    Posted on Feb 27, 2013
  • 14,094 Views
    272 Likes
    Posted on Feb 24, 2013
  • Diesel loves messing with Bella
    32,935 Views
    377 Likes
    Posted on Feb 19, 2013
  • Peek In Lake Tahoe! Amazing! With my Joey :)
    14,495 Views
    238 Likes
    Posted on Feb 16, 2013
  • My view UFC 156! Was so intense to see so up close
    20,198 Views
    240 Likes
    Posted on Feb 4, 2013
  • UFC 156. Love u Frankie u still kicked ass
    11,665 Views
    166 Likes
    Posted on Feb 4, 2013
  • UFC 156
    15,519 Views
    232 Likes
    Posted on Feb 3, 2013
  • Love u Frankie Edgar! Good luck tonight
    67,299 Views
    481 Likes
    Posted on Feb 2, 2013
  • Entering ru Paul premiere party. Back stage. How's everybody doing tonight lol
    21,022 Views
    420 Likes
    Posted on Jan 26, 2013
  • Big ang! Mob wives! Diamondssss lmao
    34,361 Views
    261 Likes
    Posted on Jan 26, 2013
  • Me and Rogers babies!!!
    46,184 Views
    717 Likes
    Posted on Jan 25, 2013
  • Me nicole and Miss fame getting ready for ru Paul's drag race premiere party!!!
    228,605 Views
    2,116 Likes
    Posted on Jan 25, 2013
  • Diesel trying to play with Bella! Obviously Bella is to much of a diva to play with boys lol
    43,836 Views
    734 Likes
    Posted on Jan 4, 2013
  • #my ass part 2!!!
    578,236 Views
    4,467 Likes
    Posted on Jan 2, 2013
  • #myass part 1!!!! My real booty lol make fun of mine not a fake one lol
    605,931 Views
    3,010 Likes
    Posted on Jan 2, 2013
  • Joey and a MTV new years eve backup dancer! Lmao
    41,705 Views
    513 Likes
    Posted on Dec 31, 2012

Download it now and join the fun!