×

Embed this Keek

×

Download it now and join the fun!

haley_alexa haley_alexa

  • This is really important to me! R.I.P to my friends 15 year old cousin)':
    17 Views
    1 Likes
    Posted on Jun 24, 2012
  • The story if how I broke my nose!
    13 Views
    1 Likes
    Posted on Jun 24, 2012
  • Karmin brokenhearted(:
    10 Views
    1 Likes
    Posted on Jun 24, 2012
  • Rihanna where have you been(:
    9 Views
    1 Likes
    Posted on Jun 24, 2012
  • I dropped my iPod like 1,000,000 times lol sorry but my top 20 songs (in no specific order)(:
    7 Views
    1 Likes
    Posted on Jun 24, 2012
  • I'm an idiot haha COMMENT IDEAS!(:
    6 Views
    1 Likes
    Posted on Jun 9, 2012
  • I need a hero, Ella Mae Bowen <333
    7 Views
    1 Likes
    Posted on Jun 9, 2012
  • My AMAZING new nails<333
    11 Views
    1 Likes
    Posted on Jun 3, 2012
  • Control urself!(; watch this if u wanna see his butt lol like legit
    17 Views
    1 Likes
    Posted on May 31, 2012
  • Jimmy!(:
    7 Views
    1 Likes
    Posted on May 31, 2012
  • My girls<333
    18 Views
    1 Likes
    Posted on May 31, 2012
  • Payphone<3 this is me lol(:
    17 Views
    1 Likes
    Posted on May 28, 2012
  • Someone like you<3 I'm playing the piano! Lol
    9 Views
    2 Likes
    Posted on May 27, 2012
  • Eminem(: I'm a freak haha
    5 Views
    1 Likes
    Posted on May 24, 2012
  • Student council!(:....
    4 Views
    1 Likes
    Posted on May 24, 2012
  • Mi casa!(:
    4 Views
    1 Likes
    Posted on May 24, 2012
  • Analia!(: last day of uniforms!!!
    4 Views
    1 Likes
    Posted on May 24, 2012
  • Payphone<33 maroon 5(:
    17 Views
    1 Likes
    Posted on May 20, 2012
  • My version.. U like? Haha WATCH(:
    5 Views
    1 Likes
    Posted on May 20, 2012
  • (: <- doesnt fucking make it better! JESUS CHRIST! Lmao
    9 Views
    1 Likes
    Posted on May 20, 2012
  • I need a makeover k?(;
    6 Views
    1 Likes
    Posted on May 20, 2012
  • U gon' hate? then fuck off k?(:
    10 Views
    1 Likes
    Posted on May 20, 2012
  • Like this if u agree(:
    10 Views
    2 Likes
    Posted on May 20, 2012
  • Pet peeves(:
    5 Views
    1 Likes
    Posted on May 20, 2012
  • How the hell am I supposed to be funny without bashing ur face in?
    4 Views
    1 Likes
    Posted on May 20, 2012
  • My friend's my neighbor lol
    4 Views
    1 Likes
    Posted on May 20, 2012
  • Hair extensions!💆💇
    8 Views
    2 Likes
    Posted on May 20, 2012
  • Communion partyyyy(: I'm so stupid lol
    6 Views
    1 Likes
    Posted on May 15, 2012
  • 13 days of school left and there's so much to do!
    5 Views
    1 Likes
    Posted on May 11, 2012
  • Volleyball..../:
    6 Views
    1 Likes
    Posted on May 10, 2012
  • COMING HOME(:
    3 Views
    1 Likes
    Posted on May 10, 2012
  • What movie is this song from?(:
    16 Views
    0 Likes
    Posted on May 6, 2012
  • WOAH!!!!!(: haha this is kinda embarrassing but YOLO!
    15 Views
    1 Likes
    Posted on May 6, 2012
  • Ok we r doing this again! Guess the name AND artist(s)!((:
    22 Views
    1 Likes
    Posted on May 6, 2012
  • On my "flute" lol I love pinkkkk<3333
    16 Views
    1 Likes
    Posted on May 6, 2012
  • @betbet_swag(: ALSO A WINNER lol
    7 Views
    1 Likes
    Posted on May 6, 2012
  • @adriarox(: WINNER!
    7 Views
    1 Likes
    Posted on May 6, 2012
  • The first person to guess gets a follow, shout out video, and tons of commens ad likes on ur pics!(:
    29 Views
    3 Likes
    Posted on May 6, 2012
  • WILD ONES lip-singing haha(:
    5 Views
    1 Likes
    Posted on May 5, 2012
  • Hit the lights!<33:
    9 Views
    1 Likes
    Posted on May 5, 2012
  • What makes u beautiful<3 1D<3333
    21 Views
    1 Likes
    Posted on May 5, 2012
  • Bad romance(:
    13 Views
    1 Likes
    Posted on May 5, 2012
  • Parachute guys part I hahah
    6 Views
    1 Likes
    Posted on May 4, 2012
  • Parachute guys part II hahahahahah(;
    6 Views
    1 Likes
    Posted on May 4, 2012
  • Car game!!!(: with bestie<3
    6 Views
    1 Likes
    Posted on May 4, 2012
  • Follow me on instagram!<3
    10 Views
    2 Likes
    Posted on Apr 30, 2012
  • Weird face at the end lol WILD ONE(:
    5 Views
    1 Likes
    Posted on Apr 30, 2012
  • I LOVE jelly beans!!!!<3
    5 Views
    1 Likes
    Posted on Apr 30, 2012

Download it now and join the fun!